HTML

Blogger-e vagy?

Blogger-e. vagy?

Friss topikok

2010.02.09. 21:54 Médiafika

truba inter you

1. Üdvözlet! Mostmár hiába keresi vadul a nép az új MC Zozi számokat, infókat, nem találja, hiszen nevet váltottál, mostantól Trubadur néven tevékenykedsz. Mi volt a váltás oka, és miért pont Trubadur?

Szoszi! Valóban, MC Zozi már a múlté, még ha sokaknak egyelőre bajos az átállás és szokatlan a Trubadur név. Szükségszerűnek éreztem kicsit váltani, ugyanis ez a Zozi-téma enyhén szólva komolytalan volt, én meg az idő előrehaladtával egyre inkább kezdtem komolyan venni ezt az egész reppszart. Természetesen még mindig nagyon az elején vagyok az útnak, de aki hallgatta az eddigi cuccaimat, annak talán leesett a tantusz, hogy azért fejlődöm, korrekt ütemben. 16 éves vagyok, még bőven van időm kiforrni magamat, és ki tudja, egyszer még lehet is az egészből valami.. Ja, és hogy miért pont Trubadur? Szerintem jól cseng, reppes-szlenges megoldása, a Truba meg pláne, szerintem laza. először Púzó Trubadúr akartam volna lenni, de aztán a bohókás jelzőt lehagytam. Ssak hogy lássátok, mennyire komolyan is veszem a dolgokat. (hehehe)

2. Eddig egy nagylemez és 2 kicsi köthető a nevedhez (Freestyle Show, Tuborg!, Karácsonyi pakk). Mi lesz a következő? Mikor várható?

Ha az eddigi cuccaimat visszahallgatom, röhögőgörcsben török ki. Talán a Díszí Súz kivételével részemről mind pocsék. De nem felejtem, honnan kezdtem, tisztelet azoknak, akik speciel a Tuborg!-ot tudták értékelni. Merthogy voltak olyanok. Igaz nem sok. Sőt, kevés, de ez most mellékes. Új cucc? Fú.. Olyan szinten az elején tartok a munkálatoknak, hogy kábé 3-4 szöveg van meg plusz nagyjából ugyanennyi zene. A flow, és a mondanivaló fejlesztése mellett égetően fontosnak érzem a minőség javítását, amit majd valahogy (stúdió, maszter, ilyesmi) igyekszünk elérni. Mondhatom, hogy annak ellenére, hogy szólóban dolgozom, sokan segítenek nekem. Az új cuccról annyit, hogy még nincs címe, dark hangulatú lesz, és már egy demó meg is van. Idén nem hiszem, hogy elkészülne.

3. Közreműködők? Kik pakolják a zenéket?

Ajaj, felsorolni is sok, mennyi ember szeretne, vagy én szeretném, hogy vendégszerepeljen nálam.. Hála Istennek. Zenék terén a fő góré Pedro lesz (pacsi), szerintem a zenék felét-háromnegyedét ő hozza. Ígért még be bítet Dudken is, abból nem tudom mi lesz, majd kiderül, aztán tuti lesz saját zeném is, max 1-2. Lesz pár élőzenés trekk is, haveromék, az Impresszió zenekar is hozzájárul a zenei skála színesebbé tételéhez. MC-k talán még többen vannak. Most amit felsorolok, az csak egy terv, aztán ahogy az lenni szokott, ebből pár tuti nem fog összejönni. Tehát a lista: Pedro, APM_G, Jozsoá, D-Bay, KST Crew, Kendermagyaros és a bátyja talán. Aztán hogy ebből mi lesz, az majd még kiderül.

4. Ha épp nem csinálod, hanem hallgatod a számokat, kiket találhatunk a lejátszódban?

Az utóbbi időben rengeteget bővült a skála.. Eminemet és Subbát, régi nagy kedvenceimet kicsit mostanában hanyagoltam és beletemetkeztem a magyar undergroundba, a teljesség igénye nélkül sorolom, akiket kamázok: NKS, Bankos, Norba, PKO, Hősök, Funktasztikus, Fluor Filigran, Bobakrome, Akkezdet Phiai, Killakikitt és Deego. Ha küldhetnék nektek most egy számot, az ez lenne: Bobakrome - M. H. J.

5. Mit gondolsz a magyar hiphopról?

A magyar hiphop szerintem mostanában kurvára ott van, sajna keveset tolják a médiában, így kevesebb ember fogja fel, hogy Magyarországon nem csak SP, Dopeman, Ogli G, vagy Papa Jo van. Annak azért örültem, mikor a Zenebuddhizmust láttam az MTV-n, a P. M. L. B.-t meg a Viván. Egyébként az underground élet virágzik. Sajna a Night Child kivonta magát a forgalomból, viszont berobban a ScarCity BP. Igényes a felhozatal, a pop-emszíktől a gengsztereken át a szócsavarókig és a politizálókig van itt mindenféle.

6. Kik voltak rád nagy hatással, ki(k) miatt kezdted el a szövegelést?

Az első reppszám, amit hallottam, szerintem az Eminem - Just Lose It volt. Aztán jöttek a Belga-dolgok, meg Sub Bass-től a Mindenvivő Sláger. Ezeket kiskorunkban már szívesen utánozgattuk, de mikrofont -ha jól emlékszem- az APM_G - Szitkozós Gecejj után ragadtam. Ez már több, mint egy éve volt, azóta Pedroval folyamatosan nyomon követjük egymás fejlődését, és az, hogy neki megy, halad, sikereket ér el, őszintén szólva nagyon inspiráló számomra. Érzem még magamban a ki nem aknázott lehetőségeket, három év múlva tuti, hogy nem itt fogok tartani.

7. Távolabbi tervek? Esetleg más előadók lemezén közreműködőként meg leszel található?

Szeretnék egy olyan albumot összedobni, amelyet legalább 1000 ember letölt és meg is hallgat. Ha ebből már 200-nak tetszeni fog, nyertem, mert tudom, a következő már 500-nak fog tetszeni. Szóval szeretnék magamnak egy hallgatói kört kialakítani, az mc-k között nevet szerezni. Ezután szívesen vállalnék majd élő fellépéseket is. Közreműködések vannak, lesznek, igaz nem olyan szerteágazóan, mind a CMP-hez köthető: egy bítem lesz az új APM_G lemezen, a Pedro házi-szólócuccán a Kényszerzubbony és az Értelmetlen Életed c. számokban fogok vendégszerepelni, aztán még ott lesz a CMP mixtape, ha lesz majd egyszer belőle valami.

8. Üzensz valamit az olvasóknak?

Köszi annak, aki hallgat és véleményez, az építő kritikákat mindig szívesen fogadom. Ha csak fél szemmel is a CMP-n lesztek, engem simán nyomon követhettek. 2010-11 részemről munkával, gyakorlással fog telni és bizton állítom, hogy egy ütős lemezzel fogok majd újra jelentkezni! Kérdezni akarsz, vagy csak dumálgatni kicsit? Vegyél fel msn-re: trubadur@windowslive.com. Nagy fel! Ne feledjétek: ha Isten velünk, ki ellenünk?

Köszönöm, szevasztok!

Szólj hozzá!

Címkék: interjú rap 2010 mc trubadur zozi cmp


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerevagy.blog.hu/api/trackback/id/tr301744088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása